sunnuntaina, tammikuuta 29, 2006

Tukea

Mä en osaa nyt päättää, että onko mulla hirveesti asiaa, vai ei oikeastaan mitään julkaisukelpoista kirjoitettavaa. Eilinen päivä kului fitnessleirillä ja vapariharkoissa Lahdessa. Leirin tärkein anti oli varmaan se, että sain sieltä paljon ajattelemisen aihetta.

On niin miljoona tapaa tehdä asioita ja vain kokeilemalla selviää mikä itsellä toimii. Kaikkea ei ehdi kuitenkaan millään testata, joten varsinkin diettausmielessä ajattelen, että jos joku juttu toimii, niin sitä ei kannata turhaan mennä muuttamaan... Ja jos jotain erilaista haluaa koittaa, niin sitä ei kannata tehdä ainakaan kisadietillä, vaan mieluummin testata metodin toimivuus etukäteen. Voin sanoa, että kisojen väliinjättö huonon kunnon takia on tosi ikävä kokemus, jos on itse tehnyt "kaikkensa" dietin onnistumien eteen. Itselleni kävi juuri näin viime syksyn SM-kisojen suhteen. Kuntoon ja diettiin toki vaikutti moni asia, mutta jäkeenpäin on inhottavaa miettiä, että olisiko vanha systeemi sittenkin toiminut kaikesta huolimatta paremmin kuin uusi, olinhan ennenkin päässyt sillä kuntoon. No, kaikesta oppii!

Varmaan yks tärkeimmistä asioista dietillä ja sen jälkeen on tukijoukot! Eilenkin ois saattanut jäädä treenit väliin, ellen olisi saanut vähän purkaa mieltäni... Välillä kyllä ihmetyttää, että miten ne viitsii kestää ja kuunnella mua. Kaipa mulla on hyvätkin hetkeni! ;) Yksi kullanarvoinen ystävä on sanonut, että oma elämä alkaa kuulostamaan tosi helpolta kun kuuntelee mun ongelmia. Joskus voi kai auttaa toista olemalla huonona esimerkkinä?

Semmosia tänään, enempää en nyt ehdi huolimatta siitä, että mielessä on vaikka mitä! Pitää mennä kiusaamaan kipeää takareittä vaparitreenillä... Myöhästyn varmaan taas, vaikka lupasin kaverille, että olen ajoissa!