perjantaina, toukokuuta 11, 2007

Täällä taas!

Hui kauhee, tähän kirjoittamiseen näyttää tulevan rimakauhu, jos pitää liian pitkän tauon! Hyppy tuntemattomaan... Eihän mulla oo mitään kerrottavaa!

Koko ajan tapahtuu niin paljon, että hyvä kun pysyn edes itse tekemisteni tasalla. Onneksi mulla on viimeviikoilta aikamoinen kuvasaldo koneella tallessa. Lisäilen kuvat tänne illemmalla, niin muistan ehkä sitten itsekin paremmin, että mitä tässä välillä on tapahtunut.

Just nyt mulla on aika kova nälkä ja eväät syöty loppuun, harrrrmittaaa! Treenikin on vielä ennen seuraavaa ateriaa ja pitäis tosi äkkiä keksiä, että millä mä saan tän v....tuksen katoamaan. Treeniähän en kiukuttelulla pilaa. No, kyllä tämä tästä! Vois olla asiat huonomminkin, muutama kuukausi sitten en voinut treenata ollenkaan, niin pitäis mun nyt yks pikku nälkä kestää kitisemättä.

Olen jo hiljakseen aloitellut kiristämään kuntoa syksyn kisoja kohti, niin kuin edellisestä kappaleesta käy ehkä ilmi. Alku on sujunut jouhevasti ja olen kutistunut yllättävän nopsaan niin että mahdun jo pikkusiskon farkkuihin (vähän pukiessa kiemurrellen ja tanssahdellen, mutta kuitenkin!). Kerrankin on sellainen tunne, ettei loppudietillä iske kiire ja paniikki, ainakaan läskinsulattelun suhteen, ja se on kyllä ihan mukava tunne! Voin sit panikoida kaikkea muuta vähän aiempaa enemmän ;)

Helpotti muuten kiukku tässä kirjoittaessa, joten lähden nyt sinne puntille ja jatkan juttuja vielä myöhemmin. Kiva, kiitos, HEI!